Klachtenregeling

Alles Kids doet haar best om haar vak zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Dan verzoeken wij je vriendelijk dit zo snel mogelijk met ons te bespreken. Zelfs niet noemenswaardige zaken horen wij graag zodat we onze service hier mogelijk op kunnen verbeteren.

Je hebt de volgende mogelijkheden:

Een gesprek. 

Bespreek je probleem met degene die je kind heeft behandeld. Vindt je dit moeilijk? Dan kun je een vriend(in) of familielid meenemen.

 

Bemiddeling. 

Je kan een bemiddelingsgesprek aanvragen. Dit kan bij het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie).

 

Advies.

Je kan informatie krijgen bij het IKG (Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg). Of bij het LIP (Landelijk Informatiepunt voor Patiënten). Beide bureaus kunnen je adviseren hoe je het beste jouw klacht kenbaar kunt maken.

 

Klachtenprocedure. 

Levert een gesprek niet het gewenste resultaat? Dan kun je schriftelijk een klacht indienen. Of je kunt iemand machtigen om namens jou een klacht in te dienen. Een onafhankelijke commissie behandelt dan jouw klacht. Stuur jouw brief naar één van de volgende instanties:

De klachtencommissie van het KNGF, de Commissie van Toezicht van het KNGF of het Regionaal Tuchtcollege van de overheid.